Gulltraktoren i Geiranger

I Stryn har de en rosa traktor stående mitt i gata, det er Moods of Norway eg tenker på
når eg ser den.
Men ikke visste eg at i Geiranger der har de gulltraktor.
Skikkelig stilig og kjempepopulært for barn å sitte på den å bli tatt bilde av.

Geiranger er jo en av Norges største turistattraksjoner og har blant annet besøk av
150-200 cruiseskip årlig. Bare Oslo og Bergen har flere anløp av cruisebåter årlig så det
sier litt om hvor populær den lille bygda er.

Vi kom kjørende fra Strynefjellet og ned til Geiranger og var så heldig at akkurat den dagen
låg der cruiseskip der og det er et flott syn.
Det er masse overnattingsmuligheter i Geiranger men eg vil tro en må bestille i god tid
i høgsesongen for her er en ikke alene….det myldrer av mennesker fra hele verden der.

Litt turbilder fra Geiranger :


Her utnyttes hver millimeter

Ha en fin dag 🙂

 

4 kommentarer
    1. Flotte bilder fra Geiranger. det er vakkert der. Tror eg skulle ha vore der ein tur att også. Men det blir aksnkjemeir farting når vi har flyttet. Vi får sjå. Kjekt å sjå hvertfall

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg