Nydelig sommersøndag

For et fantastisk vær det er vest i landet denne dagen, nydelig 🙂
Hadde en god del ting som skulle gjøres utendørs i dag, men  utpå dagen ble det rett og slett
litt for varmt for meg, så eg satt meg rett ned og bare brukte tiden på å nyte været.


På baksiden av fuglehuset har eg denne gamle vasken hengende, og har sådd erteblomster
og solsikker i den. Solsikkene hadde eg tenkt å flytte over i andre potter men de er rett og
slett oppspist. Aner ikke hvem som har spist de eg. Men erteblomstene trives og vokser.

Det blomstrer rundt i hagen, alle steder og det er koselig bare å gå rundt å se kor det
vokser og gror.
Eg var jo litt sen med en del av det eg sådde i drivhuset så alt er ikke kommet i blomst enda.
Men det er jo egentlig helt okei, for da har eg mer blomster på sensommeren.
Eg sådde jo også en del frø til blomster som ikke blomster første året,
så der må eg vente i spenning til neste vår. Men plantene ser i alle fall frodige og fine ut selv uten blomster,
så det lover jo godt.

Litt bilder fra hagen i dag :

Og til slutt et av ene katten som dilter etter rundtom i hagen


Ha en fin kveld 🙂

 

7 kommentarer
    1. missmommy.blogg.no: Takk for det haha 🙂 ja dette er fra hagen min ja. Ikke botanisk hage akkurat men skal bli flott når eg har fått plantet alle steder. Er velidg glad i hage som du sikkert skjønner 🙂

    2. HEi, eg syns du sa itt bilder eg. Her var jo ein hel haug av vakkre bilder fra din flott hage. Må vere deilig å ha ein slik hage, men den krever stell også. Du blr ikkje arbeidsledig med den mener eg. Ha ein fllott dag i dag og, kanskje kommer solen 🙂 klem

    3. Mange flotte blomster og nydelig pus. Ja hvem er det som spiser solsikken? Jeg har på flere steder og den ene er nesten helt oppspist! Er det snegler eller larver?
      Ønsker deg en fin dag

    4. gretashobby: Tusen takk 🙂 jo det er nok litt arbeid, men eg liker det så det går bra. Aldri arbeidsledig verken inne eller ute.
      Ha en fin mandag du også 🙂 klem

    5. tepausen.blogg.no: Tusen takk. Nei eg vet ikke hvem som spiser,vasken min henger jo langt opp på veggen og eg har ikke sett noe eller noen klatre verken opp eller ned eg, så eg skjønner det ikke.
      Ha en fin og koselig mandag. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg