Turstrikk langs norske veier

God kveld sent denne fredagen.

Nå har det vært stille fra meg i ukesvis og det var vel ikke det som var meningen i utgangspunktet.
Men når en reiser rundt som sigøynere og ligger på fjell og vidder så er det ikke
akkurat “free wifi” det en finner mest av….kanskje heller ikke 4G.

Ukene har blitt brukt i Hordaland, Sogn og Fjordane, Møre og Romsdal, Sør-Trøndelag,
Oppland og Hedmark og har vært en opplevelse.
Ene flotte stedet etter det andre har blitt besøkt og eg hadde et antall bilder med heim igjen
som eg selv nesten hadde problem med å tro…..hele 860 bilder.
Satser på å komme med noen innlegg med bilder fra turen.
Været har vært litt opp og ned men det er slik det norske været er så eg er fornøyd.

Litt bilstrikk har det blitt, lette ting der en ikke trenger tenke men også litt der en må følge med på hva en gjør på. Eg klarer ikke bare sitte med hendene i fanget når det ikke er min tur til å kjøre,
så noe må eg sette fingrene i.
Her er resultatet av 14 dagers bilferie.
Fornøyd med det og satser på nye ting på nye turer.

Og til de som trodde eg ikke skulle blogge mer….det stemmer ikke for eg har alltid noe på hjerte.
Så det kommer mer 🙂

Ha en fin helg alle sammen

6 kommentarer
    1. Hei på deg. Veldig kjekt at du er tilbake. Regnet med at du ville komme tilbake da. Flotte sokker og eit kjekt strikk på tur. Skal ikkje strikke sokker på ei stund fant eg ut. Eller det var noen som kikket i kofferten min iog såg at der faktsik var veldig masse sokker. Så da trengs vel det ikkje på ei stund. AKsnkje, men kanskje eg skal lage noen snart alikevel. Hehe
      Blir spennede å sjå noen av bildene dine. Kanskje du har vore i nerleiken av meg også?
      HA ein flott dag vennen. klem

    2. gretashobby: Tusen takk for kommentar 🙂
      Joda eg hadde tenkt å blogge litt på tur også men det ble ikke helt slik nei.
      Sokker er det nok alltid bruk for, med 5 barn og 8 barnebarn er det nok alltid noen som vil ha,

      Håper du har hatt en fin dag og ønsker deg en søndag med strålende vær 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg