Nytt garn….nye prosjekt

I går kveld var eg på posten og hente en pakke med garn som eg bestilte fra
Garnius.no
Garnius har billig garn og rask levering, all honør til de for det.

Eg har planer om å hekle overdelen til en kjole og så en genser,
begge delene nye trender fra den amerikanske designeren Tommy Hilfigers.

I mønsteret er det brukt Sumarta men eg har valgt å bruke Paris.
Litt usikker på om det var et klokt valg å bytte, men gjorde det fordi eg ville velge et billig alternativ.
Så tiden vil vise om resultatet blir okei eller ikke.

Her er kjoleoverdelen som skal hekles :

og her er fargene datteren har valgt :

Til meg selv skal eg lage denne genseren :

og her er fargene mine :


Dette blir spennende ! men eg kan ikke starte på det enda 🙂
Ha en flott fredag, det er helg 🙂

 

 

5 kommentarer
    1. Der har du fått masse herlig garn ja. Håper du blir fornøgd med det. Trodde det var slik kjole til deg eg, men du nøyer deg med genser. Blir spennede å sjå kossen det blir. Lykke til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg