Kjøpt meg blad 😀

God formiddag.
Når eg er i butikken kikker eg alltid på bladene om det er noe spennende strikk eller hekling,
og det gjorde eg også i går.
Det er langtfra hver uke eg kjøper et blad men av og til så må eg bare….i går var en sånn MÅ bare dag.

Eg såg plutselig Familiens  nye Hekle magasin og på forsiden der lyste noe mot meg
som både datteren min og eg har snakket om.
Nemlig moteverdens nye trend i hekling.

Designeren Tommy Hilfigers kolleksjon denne våren som inneholder masse hekling.
Datteren min  har snakket om kjole ho hadde lyst på med heklet del øverst og eg har sett på heklet genser med splitt i både armer og bol.

Og plutselig står eg der med mønster på begge deler !
Da ble bladet et MÅ ha blad !
Så nå skal det bli både kjole og genser tenker eg, dette har eg virkelig lyst til å hekle, flotte lette sommerklær.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg