Ny uke, nye muligheter

God formiddag alle sammen.
Helgen er over og en ny blank uke ligger foran oss alle. Noen har sikkert dagene som kommer planlagt
ned til minste detalj allerede….andre, deriblant meg selv, har ikke planer for uken enda.
Bare en time på torsdag er planlagt i behandlingssammenheng og det blir siste timen før sommerferie.

Helgen har blitt brukt til å fikse på bobil, gjort ferdig og fått opp nye gardiner, vegg til vegg teppe
og andre ting innvendig. Samtidig så har det skjedd mye utvendig på bilen, den har fått på 4 hjul igjen,
og ikke bare 3 som den har stått med hele uken. I tillegg har det blitt vasket og gnikket, bonet og polert
etter beste evne.
En kan trygt si armene er litt slitne i dag.

Hele helgen har eg hatt lyst til å hekle, men en kan jo ikke få tid til alt.
Så i dag står litt hekling høyt på ønskelisten min, så høyt at eg måtte hekle en runde før eg begynte å skrive.
Det er 2 ute-sommerputer til datteren eg holder på med, men med lite hekling og vondt i armene…
så går det ikke så fort.
Store herlige sommerputer 50 x50 i knallfarger……til å bli glad av.
Men sommeren er lang så eg skal nok få de ferdig.
Så dagens planer er litt bobil og mye hekling ….så får vi se.

Ha en flott mandag.

4 kommentarer
    1. Hei. Så du hadde planer alikevel hehe. Håper du fikk gjort det du hadde lyst til i går. Og jammen ahr du vsst fått gjrot mye i uka som var også. Det er din bobil da?. Sikkert kjekt med bobil som du kan reise rundt med kvar du vil og stoppe når du vil. Eg tror eg vil pakke litt i dag, så får vi sjå kva dagen fører med seg. Treg start på min kjære. Ha ein fin dag

    2. gretashobby: Uka som var gikk med til jobbing ja. Det er ikke eg som har kjøpt og betalt bobilen , men kjæresten, så eg er med liksom.
      Det blir spennende å få den på veien og begynne å reise rundt ja, eg gleder meg.
      Ha en fin tirsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg