Gammel Singer gjør flott jobb.

I dag satt denne kroppen seg ned med symaskinen og det er langt fra hver
dag det skjer.
Eg skulle sy nye gardiner til en bobil.
De spraglete gardinene skulle vekk og ensfargede lilla skulle henges opp.
Var i Haugesund for et par dager siden og da kjøpte eg 2 fag ferdigsydde lilla gardiner
på Spar Kjøp og i dag klippet eg de opp til gardiner til 3 vinduer i bobilen.

Fikk lånt meg en gammel Singer symaskin og det var maskinen sin som sydde flott.
Selv om det ikke er hver dag eg syr så var det plankekjøring og full fart.
Det er vel litt som å sykle, har du først lært det så kan du det, og eg
er for det meste selvlært,
 eller så er det litt som sitter igjen etter mine sømmåneder på yrkesskule.
Eg holder nok en knapp på alternativ 1 her.

Gardiner ble det i alle fall og eg har tru på at det skal bli fint.
Hadde eg bare hatt opphengskrokene også nå så kunne eg vist bilde av opphengte gardiner,
men neida, de må kjøpes i morgen sammen med ny skinne.
Den gamle var nemlig litt antikk og det kunne derfor ikke skaffes kroker som passet.
Så målet i morgen er skinner, kroker og så opp med gardinene.

Ha en flott kveld alle sammen.
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg