Stille lørdagsmorning

Stille lørdags morning og eg sitter her med en kopp te og er ferdig å lese blogginnlegg fra blogger
eg følger. Resten av huset sover.
Det er godt med slik stille stund om morningen, lese litt og skrive litt, stille og rolig…
samtidig så er det godt å vite at en er ikke alene i huset, snart våkner resten av huset opp til en ny dag.

Dette er nok den beste koppen med te i løpet av en dag, den første om morningen.
Tankene renner gjennom hode, er innom både den ene og den andre.
Hva gjør alle “mine” på i dag ?
Hva kommer de til å bruke dagen til ?
Sender de meg noen tanker i løpet av dagen…slik eg nå gjør med de?

Det er godt å kunne glede seg over en ny dag.
Hva vi fyller denne dagen med er mye opp til oss selv.
Vi har vel ikke mye grunn til å klage visst det er vi selv som velger hva dagen skal brukes til
og så blir det ingen god dag.
Gjør det du kan for at denne dagen skal bli en fin dag for deg selv …
og andre.
Det skal ikke så mye til.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg