Rolig dag måtte til

I dag har det vært en helt rolig dag, og det hadde eg sannelig bruk for.
Det eneste eg har gjort i dag er å ha bakt 2 kaker, ei pavlova og ei suksessterte.
Suksessterten ble helt som den skulle være,
mens fyllet på pavlova kaken rant litt utover alle veier.
Men men , ka gjør vel det, smaken var helt flott og ingen konger er invitert til kakespising.



Kanskje eg har nevnt det før…husker ikke helt… men det å hilse på folk det er så utrulig slitsomt.
Det har alltid vært slitsomt synes eg men etter at angsten ble en del av hverdagen så ble det enda verre.
Det er som å gå fra helt rolig tilstand et øyeblikk…..til rene hjertebanken i neste øyeblikk.
Svetten renn, klump i halsen og kvalmen brer seg i kroppen.
Det er som om alt herjer rundt i kroppen i dobbel hastighet.
Rene orkanen.

Men heldigvis så er det å hilse noe som er fort overstått….og takk for det.
Tenk om det å hilse på noen var noe som tok en times tid, da kunne eg bare funnet sengen etterpå
trur eg.
For selv om det er fort gjort og alt går helt  greit,
så gjør orkanen i kroppen til at en etterpå føler seg utladet.
Sliten.

Bare en ting å gjøre.
Slappe av og vente på at kroppen finner roen igjen.

Ha en fin kveld

9 kommentarer

Siste innlegg