I gang med neste og solen skinner …..

Tirsdag….solen skinner og kroppen er noenlunde oppegående og da må man smile og være
fornøyd med formiddagen tenker eg.
I går ble det spredd møkk så det luktet bonderomantikk over til den store gullmedaljen,
heldigvis litt kaldt i natt for vinduet må være åpent om natten og hadde det vært 12 varmegrader
ute i natt hadde det nok føltes som å lagt i en gjødselkjeller.

Eg er i gang med Lalylala nr 2 og tenker å sette med ute i solen og hekle kroppen i dag.
Hode er laget + luen så det er bare ører som mangler på den kroppsdelen.

Så er bena laget og er klar til å hekles sammen og få en kropp oppå seg.
Allerede nå er i eg hode i gang med fargevalg på nr 3 ….hehe….også tenkt hvilken type Lalylala
det skal bli.
Så her jobber hode mye fortere enn hendene og det må eg gjøre noe med trur eg.
Satser på stor fremgang i dag…..er jo lov å håpe 😉

Ha en riktig fin tirsdag

5 kommentarer
    1. Du koser deg skjønner eg og bra er det. Koselig å sitte ute i sola. Det ahr eg ikkje ahtt tid til i dag. Men viss det er sol i morra, skal eg prøve verandaen eg og. Ha ein fin kveld

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg