Min første….men ikke siste

Da er det på tide å presentere min første Lalylala dukke.

Det var såååå kjekt å hekle den.

Eg kjøpte oppskrift  på Ravelry, og i oppskriften lages det en kenguru.
Men siden det var min alle første så tenkte eg å bare bruke grunnoppskrift og kutte ut selve
kenguru tingene.
Hode, kropp og armer er det samme på alle lalylala dukkene tror eg  så det er hva du gjør med ører
og diverse andre ting som gjør at lalylalaen blir en dinosaur, bjørn, kanin osv.

Eg har brukt garnet Tuva fra Europris for det meste. Heklenål nr 3.5 og da ble ferdig høyde ca 44 cm.

Så derfor er min første Lalylala…..bare en Lalylala og ingen bestemt figur.


Mangler ørene sine på dette bildet

Ønsker alle en fin dag….har ikke tid til å skrive mer for eg bare MÅ starte på en ny 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg