Nydelig vårvær

For et nydelig vær….helgen har virkelig vist seg fra en værmessig fantastisk side. Det har vært knallsol fra blå himmel og bare såvidt en liten bris.

Utrulig flott og solkremen måtte finnes for solen er sterk på denne tiden.

Bilde motiver står i kø…..men uansett hvor eg har speidet rundt….så har eg ikke klart å finne vårens første kvitveis enda. Merkelig altså….Eg har jo sett bilde fra kvitveis i Lodalen og er den komme der så burde eg sett den her også….. Men nei.

Men kanskje eg ikke har vært på rette stedet enda…..det er bare å fortsette å lete. 

4 kommentarer
    1. Og når du finner dem så må du legge dem ut. for nede i bygda her finnes det ikkje kvitveis.Og på fjellet er det lenge til dei kjem. Flotte bilder ha ei flott ny uke

    2. gretashobby: Tusen takk 🙂 Ja eg skal legge de ut når eg finner dei 🙂 Finnes det ikke kvitveis i bygda der ???? Trudde den fantes alle steder eg.
      Ha en fin mandag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg