Fredag og solen skinner

Så er det fredag …..og sol.
Det må jo være en flott start på helgen tenker eg.
Det å kunne våkne og stå opp til en slik  dag gjør at en skinner ekstra innvendig også.

Har ingen konkrete planer for dagen men kroppen forteller meg at eg vil ut.
Ut og nyte været og dagen.
Fint vær gjør mye med meg og slik er det sikkert med mange mennesker.
Eg kjenner på en ekstra glede, glede over å få slike fine dager, det er herlig.

Der er dessverre en uro i kroppen og uten at eg vet det sikkert så tenker eg at det kanskje har noe
med omlegging av medisiner å gjøre. Nedtrapping av en type medisiner uten å øke en annen,
kan jo gjøre sitt til at en kan rekne med litt reaksjoner. Men men….får ta det som det kommer.
Det skal i alle fall ikke få ødelegge en dag med fint vær.

Nå blir det ut på tur….så får vi se hva dagen bringer.
Kanskje kommer der bilder senere i dag….hvem vet ?

Uansett…ha en riktig fin fredag.
Kos deg og nyt dagen så godt du kan.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg