Lokalmat

God morgen alle sammen.

I går gikk turen til et sted eg ikke hadde vært tidligere, nemlig Åkratunet.
Her var eg og handlet blant masse lokal mat og drikke, og der var  masse spennende varer  å finne
i butikken.

Det forundrer meg ar der er nok kunder til at dette stedet klarer holde det gående, men det sies å
gå veldig bra, og veldig mange bruker butikken.

I tillegg er der kafeteria som også er veldig populær og er for mange et velkjent stoppested før de tar fatt
på Haukelifjellet.

Nå var det verken sommer eller sommervær i går men  allikevel vel verdt et stopp på Åkratunet,
litt handel og litt turgåing før en kjørte heim og spiste middag fra lokale produsenter.
Vil tru stedet er nydelig i flott sommervær.

Helt til sist….hvem har sagt boss spann trenger være kjedelig ???

 

6 kommentarer
    1. Hei. Du hadde deg ein fin avstikker i går da skjønner eg. Høyres ut som ein flott plass å vere på ein fin sommerdag. Du får ta deg mange turer tilbake dit da. Ha ein fin dag

    2. tepausen.blogg.no: Ja ikke sant 🙂 Godt ide istedenfor at boss spann skal være noe kjedelig. Eg har lenge tenkt på å male mine vanlige boss spann også.
      Ønsker deg en fin fredag 🙂

    3. gretashobby: Hei og takk for kommentaren. Jo eg er stadig i bevegelse vettu. Håper på en tur dit i sommer også. Nå er det fredag og solen skinner….ka mer kan man ønske seg ? Ha en fin fredag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg