Siste par ut…..

Ja eg trur eg kaller disse sokkene siste par ut men er neimen ikke sikker.
Det har blitt noen par siste tiden,
veldig enkelt synes eg og faktisk gøy også…så lenge eg strikker begge på en gang.
Visst eg ikke gjør det så blir det sokker for sjørøvere med bare en fot,
det er typisk meg.
Men strikker en begge på samme tid…ja se det du….da blir det for alle på to bein.



Eg har mye mer garn eg kan bruke opp og i tillegg så klarte eg jo ikke la være å kjøpe
garn i Nord Norge…var så vidt eg fikk kofferten igjen og det var faktisk pga garn.
Jaja….kunne vært verre ting.

Men mange barn og sikkert andre også som kan tenke seg noen tykke sokker til høsten igjen….
så skal nok sokkene finne eiere trur eg.
Så kanskje eg skal ta en pause fra sokkene og strikke noe annet gøy en stund ?


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg