Gøy med overraskelser ?

God morgen til deg.

Var det en god morgen i dag?
Har du kjent etter?
Var det en overraskende morning  kanskje ?
Det ble litt det hos meg.
Overraskelser kan jo være koselig, eg liker overraskelser og liker også å overraske,
men noen overraskelser er sånn…..HÆÆ ? Hva ?

Det var sikkert litt slik eg reagerte i dag tidlig da eg ble overrasket…..
eg så ikke den komme nemlig….

Litt bilder fra en nydelig morgen i går.
Det er jo så populært med minutt for minutt program på tv….her er min soloppgang minutt for minutt.


Ja det var en nydelig morning og en nydelig dag i går. Tror nok det var mange som gikk
og puslet og ryddet litt i hagen da.
Det gjorde i alle fall eg,
Fikk tatt halvparten av bedene og tenkte eg skulle gjøre resten i dag.
Men det skal eg ikke gjøre nei…….
for der kom nemlig  dagens overraskelse.


Blir ikke rydding av hage i dag nei.

Ha en fin dag alle sammen

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg