Drivhusjobbing

I dag har eg jammen jobbet noen timer i drivhuset.
Eg ser eg ligger litt etter med ting der, og det har sine grunner….men det er helt okei.
Tar det som det kommer og nå tar eg en skikkelig gjennomgang.



Har mistet noen planter, men det er slikt som skjer. På en annen side så har eg fått noen planter til å
overvintre så litt pluss veier opp for minusen.



Fuksiaene skulle ha vært komme mye lengre nå enn de er men de fleste er i gang så nå er det bare å
kjøre på med gjødsel så går det nok fremover.
De vokser fort om de får god næring og mye skjer til i slutten av mai.
Skulle ha laget meg til med noe selvvanningsutstyr men får se om eg ikke kommer på noe lurt.



De første frøene eg sådde skal også prikles om og det blir nok gjort en av de første dagene.
Spireevnen har vært bra bortsett fra Fransk kongslys som bare har 2 spirer.
Eg har også en sort som ikke har spiret enda og den driver eg og behandler med inn og ut av kjøleskaps-
metoden.

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg