Natt enda ?

Det er noen dager siden sist innlegg på bloggen,
eg har rett og slett hatt litt påskefri.
Kanskje enkelte har lurt på hvor eg ble av ?
Er her eg….
men jammen er det noen dager siden eg stod opp midt på natten.

Eg har sovet veldig godt siste tiden,
helt utrolig godt
og med en ro og fred i hele kroppen,
 men i natt ble det dårlig med søvn,
og klokka 04.30 orket eg ikke ligge mere så da startet eg dagen.
Det var noen morninger eg sov veldig lenge og følte det ble korte dager……kort blir iallefall
ikke denne dagen.

Starter dagen med litt huslige ting og så  håper eg på å få noen timer i drivhuset
senere i dag.
I drivhuset er eg ikke helt i rute men det har sine grunner og det er helt okei.
En runde rundt i hagen i går kveld viste med at det våres og det er koselig, så holder været seg bra
er det nok ute eg bruker dagen mest.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg