Tur i bøkeskog

Å gå tur i bøkeskog er ikke noe eg har gjort så mye.
Men det var flott å gå der og eg såg motiver alle steder.
Så å gå tur med  meg og ein hund….det kan ta sin tid, den ene stopper hele tiden og snuser
etter lukter….eg stopper hele tiden fordi eg ser noe, ser motiver.

Men eg kommer….det går fremover….det tar bare litt tid.
Eg ser så mye…alle steder….og eg må ha det med meg heim…..motivene.
Men du trenger ikke rope på meg….for eg kommer….
eg går heller ikke så mye rundt i ring….og frem og tilbake…..det går helst fremover, sakte men sikkert.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg