Hjemme igjen

Etter 14 dager i Nord Norge så kom eg hjem i går kveld.
Eg har hatt noen flotte 14 dager med masse kvalitetstid med min ene tante.
Eg har til og med fått opplevd Vesterålen og det var en magisk dag rett og slett, det var som om
værgudene visste hadde laget denne dagen fordi de visste eg skulle på tur til Versterålen.
Knallblå himmel og sol gjorde sitt og naturen gjorde resten,
det var rett og slett nydelig.


Kanstad en tildlig morgen


Sortlandsbrua

Vi koset oss masse med VM og strikketøy, masse god mat og kaker.
( Heilt garantert gått opp i vekt desse 14 dagene)
Eg er så takknemlig for alle de flott dagene.

Turen heim gikk mye lettere enn turen opp, heldigvis må eg si, for ellers hadde eg nok ikke
vært mye snakkende til når eg kom heim.
Det ble en fin kveld i går kveld og i dag våknet eg opp til strålende sol og vårtemperatur.
Det går litt for halv maskin her i dag, tar det rolig og nyter dagen rett og slett.


Heime i dag 

 

3 kommentarer
    1. Velkommen he8m. Godt å komme heim når ein har hatt det så bra der ein var. MAsse gode minner og kontakten er knytta mye mer sammen. Berre alt deg i dag du. Det er ingen ting som haster kan eg tro. klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg