The Terminal

Har du sett den filmen..? Om han som bor på en flyplass over en lang periode. Ikke fikk han reise hjem og ikke fikk han gå ut duren på flyplassen.


 

Det er mye rart å se på et slikt sted. For 14 dager siden når eg var her var eg veldig dårlig så eg husker lite av det.I dag er eg helt annerledes, i dag fungerer eg her selv med flere timers venting. I dag ser eg menneskene, ser livet som rører seg på flyplassen og utenfor flyplassen.


 

Nå har eg nettopp hatt besøk her eg sitter. Tante ungen min kom på besøk og me har skravlet endel sammen. Veldig koselig.


 

Fly har kommet og fly har gått…Det har til og med blitt meldt om forsinkelse. ..og jammen var det mitt fly den forsinkelsen berørte.

Skulle hatt en slik bil å kjørt litt rundt med, for jammen er det store avstander her på flyplassen.

Utrulig masse mennesker og fly som kommer og går her….

En kan velge og vrake….Elle melle..  

Flyet eg skal fly med er nå utsatt for andre gang. …..Kanskje eg må bo på terminalen? 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg