Strikkepub med Husflidslaget !

På butikken i dag såg eg plutselig et veldig artig oppslag.

Det første eg tenkte på var den trauste vestlendingen….ville vestlendingen funne på noe slikt ?
Nei eg tviler….”sikkert ikke lurt det der ” synest eg at eg hører.

Etterpå tenkte eg på Husfligslag eg kjenner til…. hadde noen av de funne på noe slikt ?
Tviler igjen her eg…… ” slikt hører ikke til husflid” synest eg at eg hører.

Så putselig sniker Kristian Valen seg inn i tankene mine.. og det er slett ikke hver dag eg tenker på han,
eg er vel ikke som storfan å rekne.
Men noen ord tikket inn i hode… : “Skakje ha da kjekt”

Lurer på om eg skal prøve å trø igang noe slikt….
da hadde eg sikkert blitt veldig populær….eller ikke 🙂
Eg kan jo sende ut invitasjoner til alle i husflidslaget, burde jo blitt ein god gjeng det.
Men spørs om eg ikke heller skulle invitert noen eg vet hadde stilt opp,
hadde vel blitt litt mer suksess kanskje.

Ideen er super synes eg, koffor ikke strikke sokker over ei pils eller to ?
Hadde eg vært her i morgen kveld, skulle eg jammen blitt med på dette.
Men spørs om eg hadde fått vært med siden eg ikke var medlem i husflidslaget her….
men vettu da skulle eg jammen ha meldt meg inn.

Ønsker Lødingen Husflidslag en flott strikkekveld på puben ! 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg