Januarsalg

Januarsalg gikk eg alltid på tidligere.
Det var i den tiden da det var 2 salg for året….januarsalget og høstsalget.
Nå er det salg hele tiden føler eg….
hele året roper plakater til oss…Salg…SALG… Salg.

Men eg er ikke glad i å gå på salg lenger,
ikke glad i shopping rett og slett.
Så salgene kan de bare ha for meg.

Men i dag kikket eg faktisk inn vinduet på et Januarsalg !
Rett og slett fordi eg syns det var tøfft med januarsalg midt i mars.
Det har vi folk som rett og slett kjører de salgene de vil….når de vil…
og kaller det HVA de vil.
Konklusjonen min ble at enten lever de i sin egen tid….
eller så gir de pokker i ka salget kalles……for …SALG e SALG.
Løp og kjøp 🙂

 

2 kommentarer
    1. Halloen. Eg og gjekk alltid på salg før. No kjøper eg av og til på tilbud, men tenker ikkje over spesielle salg. Liker å shoppe og like å gjøre varp da. Men av og til blir varpa til at ein kjøper noe ein ikkje trenger. Ha ein fin dag videre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg