Mens resten av huset sov …

God morgen denne lørdags morningen.

Noen tanker denne morningen før huset våkner skikkelig. Bare 2 firbeinte og eg har startet dagen. Helt stille her…bare tikkingen fra kjøkkenklokken høres. Ute har det lysnet og lørdagen ligger forran oss….klar til å fylles med det vi ønsker fylle den med.


 

Dette ble dagen da eg våknet og kjente på at nå nærmer tiden seg …. til at eg skal snu blikket sørover i landet igjen. Nå har nok kroppen begynt på nedtellingen. 

Eg både gleder meg og gruer meg. Gleder meg til å treffe igjen de eg har nært i livet mitt…..gruer meg til å forlate dette lille hjemmet og min tante som bor her. 


 

Vi har hatt så mange fine dager nå. Koset oss og hatt mange gode samtaler.  Latter, glede, smil og alvor….dagene har vært fyllt av alt. Og den gode følelsen av samhørighet. …den er  fantastisk. Men vi har skapt mange gode og fine minner som eg tar med meg hjem.

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg