Så kom fredagen

Etter netter med lite søvn ble torsdagen en tøff dag.
Når dagen i tillegg skal gi en oppturer og nedturer å det holder…
ja da blir det lett en tøff dag.
En tablett måtte til så eg var sikker på å få endel søvn,
og det virket.

Fredagen er her…
ferske tulipaner på kjøkkenbordet
og en koselig atmosfære i det lille huset på stranda.

Det er mange dager siden eg kom hit som gjest,
og som eg selv sier så er eg ikke lenger gjest,
vil ikke bli behandlet som gjest som skal forsyne seg først og som
får forpleining etter beste evne.
Nei etter så mange dager har eg for lenge siden gått fra å være gjest…
til å bli husvarm og husets inventar som eg kalte det.

Eg er nok ikke så flink til å bare være til “pynt”
eg liker å yte litt også.
Er det noen eg kan gjøre …så gjør eg det.
Som å vimse ute i regnet  i pysjamas
og plukke ned noen julelys som har gjort sin jobb for denne gangen.

 

6 kommentarer
    1. Fine bilder, mye som har stor verdi i det huset, kaffekverna er fin, har sett en nesten maken for 55år siden tenker jeg 😁

    2. Mange netter uten søvn det tar på det. Hadde ei dårlig antt eg og i natt. Kroppenn var ikkje heilt god. Men dagen har gått bra. Så får vi sjå korleis kvelden blir.
      Kan vere travelt i tillegg og ha dager med store opp og nedturer. Håper du ahr fått orden på alt sammen. Slik du har fått orden på livet som gjest. HA ein fin fredagskveld vennen klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg