Elgen og eg

3 timer søvn er ikke mye å skryte over 
men men….lite å gjøre med det.
Opp kl 05.30 og satt meg på kjøkkenet med ansiktet mot kjøkkenvinduet.
Eg kunne jo starte dagen med å lese litt blogger.

Så mens eg sitter der i min egen verden
går klokken.
 Eg føler en skygge dukke opp i sidesynet….
løfter blikket
og ser rett frem ut vinduet.

Rett nedpå veien bare noen meter unna,
går elgen forbi.
ELGEN !!!!

Først stivnet eg helt…..
så skjedde alt fort.
Finne kamera….
er kortet i kamera ?….
vær stille så elgen ikke stikker…..den hører jo så godt.

Men den stakk ikke og det ble rene fotoshooten

+

En lang stund var det bare tre i denne verden
Elgen
katten Kornelius
og eg.

Elgen ser kanskje liten ut vil noen si
men da må eg si at eg står høgere enn elgen
og den var slett ikke liten 🙂

 

 

5 kommentarer
    1. gretashobby: Tusen takk 🙂 Ja det var så gøy å se elgen gå forbi huset. Hert bor en totalt i pakt med naturen ja, herlig. Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg