Elg i busken

God morgen
Morgenfugl liker eg ikke å kalle meg for det kan lett misforstås,
eg kan nemlig like å ligge lenge også eg.
Men eg synes også det er flott å stå opp mens det er mørkt
og se en ny dag komme.

Men…..det er nå grenser for alt….
eller kanskje det ikke er det?
Siden det er første gang eg er i Nord Norge på denne tiden av året
begynner er nesten å lure på om hode tror det er sommer.
For sommeren sover en jo ikke bort nordpå  liksom.
Er jo merkelig å legge seg midt på natten for så å våkne 2,5 time senere….
og se en ny dag lysne.

Men ka gjør vel det…
sove kan eg gjøre en annen gang pleier eg å si.
Så det får eg si nå også, og ta dagene som de kommer.

I ettermiddag har eg tenkt meg på elgjakt.
Jaja…jakt var vel litt overdrevet….
blir vel heller sånn lusking på elg som er riktigst.
Håper da å få et orntlig bilde av skogens konge.
I går var det endel busker og kratt som skilte oss men det var artig
å være så nær.
Første gang eg har hørt en elg tygge.
Så om alt går etter planen håper eg at eg kan vise frem orntlig elgbilde i morgen.

Ha en fin dag….med eller uten elg

 

4 kommentarer
    1. gretashobby: Ja det er lite søvn….altfor lite rett og slett.
      Skjønner ikke helt grunnen akkurat nå, for eg har det jo helt okei,men så er det jo ikke alt vi skal skjønne 🙂 Dagen blir nok fin….eg ønsker deg også en fin dag. 🙂
      Og elgen…ja den har eg allerede møtt nå og viser eg i nytt innlegg 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg