Fredagskveld nordpå.

Så er det blitt fredagskveld, og denne gangen fredagskveld i nord.
Dagen har vært veldig rolig….
visst eg skriver at eg gikk i pysjamas til kl 3 i ettermiddag,
så sier det mye om hvordan dagen her har vært.
Rolig….og koselig.

Eg var tidlig oppe….i 07.30 tida,
solen kikket frem mellom skyer og gav nydelig lys i fjæra.
Vi spøkte om det i går kveld ….at kanskje var eg først oppe i dag
at eg ikke hadde tid til å sove.
Og det stemte jo.

Koselig formiddag med strikking og god samtale…
litt mat og litt te innimellom…..
det er jo så koselig.

God middag og så en middagshvil….
En lang og god prat på telefonen var med på å gjøre dagen fin.
Så toppes det hele med en saftig Konfektkake… en kaloribombe….
en nydelig god kaloribombe.
Det klirret jevnt fra 10 strikkepinner når 2 par hender strikker ferdig hver sin sokk.
Lett prat og latter hørtes…
og eg føler meg så heldig denne fredagskvelden.


 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg