Kan du se ?

Hender det at du kommer til et sted og så kjenner du at det er en ting
du aller først må gjøre….før noe annet ?
Slik har eg det når eg kommer til stedet eg nå er.
Og det eg aller først må gjøre…
det er å gå en tur …..
i fjæra.

Det er det første….og viktigste.
Og tur i fjæra hører da vel ikke bare sommeren til,
neida det var nydelig i fjøra selv om det også var snø der.

Eg har aldri før gått i denne fjæra på denne årstiden.
Så om noen  nordlendinger såg ei kjærring med rompa i været i fjæra…
ja så var det bare meg….
og kamera mitt.

For det er nært en må, for virkelig å se alt det flotte.
Det hjelper ikke bare å stå på bakken og kaste et blikk rundt seg
og si : “nå har eg sett.”
For det har du ikke da.
Se på bildet over og under……..

Kan du se det på bilde under her ?
Ser du det samme som eg såg på bildene over ?
Nei det gjorde du ikke…..for du kunne ikke se det…uten å bøye deg.
Slik er det så mange ganger i livet, vi tror vi ser…..
men gjør vi egentlig det?

 

3 kommentarer
    1. NEi eg har ikkje det. Men eg skjønner det med å ser ting i fjæra og ikkje. Var på stranda med Trym og da såg eg så masse fint på ein heilt anna måte enn eg har gjort før. Såg alt med hans iver og glede. Det var gøy det

    2. Fjæra er et fantastisk sted å vandre. JEg elsker det. Man finner så mye fint. 🙂 …og opplever så mye vakkert og rått. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg