Reise og angst

God morgen til alle.

Tidlig oppe og satt meg med en kopp te og har kikket innom både nyheter og facebook,
så nå må det bli noen ord her.
Har ikke sovet så altfor mye i natt men har allikevel hatt en god natt.
Egentlig kunne eg ikke skjønne hvorfor eg ikke sov godt men det gikk jo opp for meg
til slutt. Og grunnen er at eg skal ut og reise.
Hvordan skjønte eg det ?
Jo pga at eg allerede har hatt en runde med angst, og da slo det meg plutselig.

Og akkurat nå jobber angsten med å fortelle meg om og om igjen hvordan det gikk sist eg
skulle reise på langtur alene. Så det er en innvendig kamp nå for å vinne….den ene siden forteller og forteller det negative……den andre prøver stå imot og nekte de negative tankene adgang.
Det merkes også utvendig på kroppen med enkelte bevegelser som eg vet eg gjør i slike
situasjoner….som å strekke mye på brystmusklaturen.

Drikker litt mer te og tillater meg å kjenne etter litt på alt og vet at dette blir en tøff dag.
I tillegg til at eg nok må ta noe beroligende medisin så må eg prøve å bruke det beroligende
tingene eg kan for å få dette til på en best mulig måte.
Underbevisstheten har nok jobbet på spreng i natt, reiste sikkert for mange mange timer
siden den, for nakken er pinn stiv og skuldrene også.
Men men….om noen timer reiser eg og.

Dagen blir lang…veldig lang, må prøve å fylle den med så mye positivitet som eg klarer.
Det blir nok endel sms sendt i løpet av dagen.
Timeplanen for dagen ser slik ut :
båt…buss….ventetid…fly….ventetid….fly….buss….bil…..
og når dette er gjort er det like før vi går over til en ny dag.
Eg skal være glad når eg kan legge meg på puten i kveld….da har nok kroppen
virkelig fått kjørt seg.
Send meg noen gode tanker om du kan….
Ha en fin dag.

 

12 kommentarer
    1. Håper turen går mye bedre enn du frykter. Du har jo valgt å ta turen og da er det fordi du vil. Det må vere god motivasjon det. Masse lykke til klem fra meg

    2. Jeg vet ikke om du har merker at tanker er sendt?
      Jeg elsker flyplasser og nyter å sitte og vente på fly men du har kanskje det helt omvendt?
      Ønsker deg alt god og en fin ettermiddag og kveld.

    3. Svisj, svisj, der sendte jeg avgårde masse energi og tanker som du kan ha når du trenger dem. Men kanskje det var for sent, ja, at du allerede er kommet hjem. Men jeg håper turen gikk bedre enn fryktet. Du skriver veldig godt. Gjenkjennelig. 🙂 Ha en god natt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg