Det spirer og gror

Etter en uke hjemmefra var eg spent på hva som møtte meg i drivhuset.
Yngste datteren har vært innom og sett til plantene et par ganger
og nå var eg spent på om eg såg forskjell fra sist eg såg dei.

På avstand ser det temmelig dødt ut…

men en må nærmere og se….

og da er det ikke tvil om at det er liv.
Det er mye som har skjedd siste uka ser eg.


Eg tok også inn 2 potter med Million Bells i høst, en liten potte og en stor ampel
som eg klippet ned.
Begge to kommer nå  med skudd så en kan overvintre Million Bells.
Her er den minste Million Bells :

En Pelargonium står også i drivhuset

Men ikke bare i drivhuset spirer det….nå spirer de første frøene i vinduskarmen inne også

15 februar i dag og det spirer og gror.
Veldig fornøyd så langt.

Ha en fin dag !

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg