Ikke mye en får for en halv 1000 lapp

Det er ikke ofte eg kjøper garn til full pris, ganske enkelt fordi det blir veldig
dyrt når en strikker mye.
Et lite eksempel på det fikk eg i dag når eg var på strikkebutikk i Florø og kjøpte
noen nøster garn.

Innholdet i posen var :

1 mønster 
5 nøster Falk garn
1 pk med 2 nåler til trådfesting
1 sett pinner type knit pro (uten vaier)
1 nøste Viking raggen
2 stk Minions figurer til å sy på strikkeplagg

For dette betalte eg den nette sum av  515,- kr.
Det var til å få sjokk av rett og slett.

Takk og lov at eg ikke skulle ha garn til en hel genser.
Eg ble minnet sterkt på hvorfor eg ikke kjøper garn til full pris ja.

Eg kjøper mest garn fra Tyrkia, sendt derfra med fly og levert på døren hos meg med budbil.
Har funnet mine sorter garn som eg er fornøyd med og får det levert innen et par dager.
Men selvfølgelig blir det kjøpt noe garn lokalt også, men da helst på tilbud.

Ha en riktig god natt.

8 kommentarer
    1. Det er ikke mye vi får for penga her, jeg så på noen kamerar i går og det var på et kamera til 5995
      2000 å tjene på å kjøpe det fra England. Mobben får duge ei stund til 🙂

    2. Atle Lundhaug.: Nei det er sant. Er dyre saker her i landet i alle fall.
      Kjøpte mitt på tilbud, men med linser ble det jo penger av det. Men men, brukte av penger eg arvet så brukte de på noe eg har glede av i alle fall 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    3. Ja, det er dyrt med garn, og det merker særlig vi som strikker mye. Jeg bestiller også fra ice yarn, men det er faktisk en stund siden sist, siden det har vært så mye salg her. 🙂 Ha en fin kveld. 🙂

    4. Tone: Ja eg såg på bilde av garnryddingen din at du hadde garn fra Ice. Eg har ikke kjøpt på en stund eg heller, men nå er det vintersalg og utrulig bra priser på garn eg kunne tenkt meg….så nå spørs det….har kladdet en bestilling……så hvem vet ????
      Ha en flott fredagskveld !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg