Kua bryr seg ikke….

Sent sent i går kveld, ja det var faktisk natt….var eg i en fjøs med kamera.

Der var det mange flotte damer…..ku-damer er jo også damer.
Etter hvert som eg kikket på de ble eg mer og mer bevisst på kor ulike de var.
Og det var frisyren eg merket meg mest….alle hadde ulike frisyrer.
Ingen var like………. nett som vi mennesker, ingen er lik ….på innsiden i alle fall .
Men dessverre prøver mange mennesker å være lik på utsiden.

Vær så god…se på damene eg pratet med og bedøm selv :


Kortklippet frisyre


Krøllet hår


Hockey sveis


Lang lugg

Ku-damene har kanskje ikke slikt press som på utseende som alle snakker om i dag.
Ku er ku liksom…. og så kan en tenke at kuer er jo bare kuer…..alle kuer er jo like.
Men der tar en grundig feil….for kuer er slik vi mennesker er….. kuer er forskjellige,
alle har sin egen personlighet, sin egen væremåte, sitt eget utseende.
Av disse 4 damene var det både sjenert ku, tøff ku, undrende ku og stillferdig ku,
…….ingen var like.

Konklusjonen må bli at motepresset er noe disse damene bryr seg fint lite om.
Alle er seg selv og alle er fine…naturlige.

9 kommentarer
    1. Da jeg etter noen år avslutta mitt hemmlige liv i våte marsjstøvler og flytta heim tenkte vi bygge nytt fjøs og satse på mjølkekuer, men det var ei litt stor investering så vi turte ikke.
      Det angrer jeg på idag.

    2. Atle Lundhaug.: Ja det er store investeringer når det skal bygges og når det skal kjøpes både redskaper og annet utstyr.
      Det er jo tryggere med fast lønningspose, men friere uten på flere måter.

    3. Hehe, jeg tror jeg er en ku. 🙂 Bryr meg lite om det presset. 🙂 Men nå er jeg jo en forholdsvis gammel dame, så det kan ha noe å gjøre med det også. Herlige kuer. 🙂

    4. tepausen.blogg.no: Ku nr 2 er ei flott kraftig ku av typen Simmentaler og er ei flott dame absolutt.( når eg spurde bonden hvilken rase kua var synes eg han sa Semitrailer haha.. hørtes nesten likt ut)

    5. Tone: Sikkert ku eg og da, for eg er ikke så opptatt av presset eg heller, i alle fall ikke når deg gjelder med selv.
      Ha en flott kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg