Regnfull dag

God formiddag  🙂

Det regner og det regner…..snøen er vekk igjen….og sånn går dagene.
Værskifte raskere enn en klarer få med seg er helt normalt på mine kanter.
Legger meg til regnvær og våkner opp til snø…..
dagen etter legger eg meg til snø og våkner opp til regn.
Skal i alle fall ikke gro fast i stabilt vær i alle fall.

Det er på tide å tenke på de første frøene som skal såes.
Egentlig så har eg tenkt på det et par dager, men det skjer ikke så mye bare med tenking.
Det må handling til ja. Så da må eg få kjøpt såjord, det er punkt 1 på lista.

Bilen skal EU godkjennes i morgen ettermiddag,bare å håpe på at den går gjennom kontrollen.
Skiltlys og parkeringslys er ikke okei, så da blir det å kjøre og kjøpe pærer og skifte dei i dag.
Ellers er den lange mangellista nå okei håper eg.
Blir spennende å få dommen i morgen ettermiddag. Godkjent eller fortsatt ikke godkjent.
Er nesten så eg bør smyge meg rundt på veien i dag og i morra, for i teorien
så er bilen på klippelista fra 1 februar.
November var måneden den skulle vært godkjent, så eg har virkelig dratt det ut ja.
Så får håpe eg ikke møter noen med klippetang de neste 30 timene.


Ha en fin dag 🙂

7 kommentarer
    1. Veret er skiftenede ja, Sliker det. All snøen er nok ikkje vekke her, men jammen forsvinner det ganske så fort. no ja.
      Du er da “flink” til å dra det ut da. Eg tror ikkje eg hadde turt eg da å kjørt på veiene i dag. Men eg er pysete av meg eg da. Håper aalt går bra på kontrollen i morra da. Lykke til og krysser fingrene. klem

    2. Tone: Takk for det. Ja det er slett ikke den kjekkeste følelsen en kjenner på. Men krysser fingrene for at alt er fikset no. Ha en fin kveld 🙂

    3. gretashobby: Har ikke dratt det ut med vilje, men ukene går og litt fiksing no og litt då.
      Bilen er parkert no. Men satser på å få den på verkstedet i morgen. Krysser fingrene ja….og armene også… Ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg