Feber og symptomer

Ja det er jo mange slags sjukdommer og symptomer på sjukdommer
og i kveld når eg var innom facebook så var en av de første tingene eg såg…..en type feber,
og eg måtte sjekke symptomene.

Og det var ikke tvil……
eg har de fleste symptomene.
Punkt etter punkt kunne eg faktisk nikke kjent til.

Trykk på linken under for å se om du har symptomene :
Kronisk feber

Eg kom til å tenke på ei alle tiders dame som var på kjærestetur i helga
og håper ho leser dette.
Alt er jo mye lettere når en forstår hvorfor.  🙂
Da får man ro i kroppen. 😉

Ha en riktig god natt både til alle som har symptomer…… og til de som ikke har 🙂

2 kommentarer
    1. Å ja, eg og kjenner meg att i dette. Bortsett fra det nest siste. Eg får såre og ømme ledd om eg ikkje får strikka hehe. Og ho du nevner ho er vel muligens ein veldig alvorlig angrepen av denne lidelsen.
      Håper du får ein fin strikke og hekle dag. klem

    2. gretashobby: He he ja eg synes dette var et artig innlegg. Noen er nok mer angrepet enn andre, eg har vel hatt perioder der eg har vært så sterkt angrepet at eg ikke har tid til å sove, men heldigvis ikke slik no 🙂 Og så hadde eg jo alvorlig tørke i flere år….der eg ikke hadde symptomer i heletatt, ikke et eneste, og gav faktisk vekk det garnet eg hadde.
      Her blir det støttekontaktdag, og minimalt strikk og hekling før kvelden kommer 🙂 Ha en flott mandag. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg