Sport og foto. Gratulerer !

Skrive om sport…eg ?
Blogginnlegg om sport ? Heilt merkelig…..

Ja nå ble eg faktisk helt merkelig….som om eg ikke er merkelig nok fra før.
Men er det så nøye da ? Nei.

Sitte heime i sin egen stue og se handballkamp og hekle,
det er så enkelt med heklinga eg holder på med for eg trenger ikke se ka eg gjør,
eg bare hekler i vei og det blir helt fint.
Kampen er spennende….veldig spennende…..
blir faktisk så spennende at eg plutselig merker at eg bare legger hendene i fanget.
Eg klarer ikke hekle mer….bare stirrer på skjermen.


De siste 10 minuttene er så spennende at eg er ikke sikker på om eg holder pusten,
mer enn eg puster.
Under 5 minutt igjen og pulsen stiger trur eg….min puls altså


Timeout minutter før kampslutt

Ikke noe å si på publikum…..

Siste minuttet spilles….

Publikum står….3 sek igjen…

Seieren er et faktum !

Ka kan man si……..Fantastisk gjort…… fantastisk handballkamp.
De slo Frankrike…som har vært verdens beste handballspillere i 10 år !!
Utrulig !

Og eg som skulle sjå idol….det glemte eg jo….hehe…

Men det var verdt det….slike kamper ser en ikke hver dag 🙂
ikke engang hvert år.

5 kommentarer
    1. Det var så godt beskreve. Og så masse flotte bilder du fikk. Det var nok akkurat slik for meg også. Valgte eit strikk med rillestrikk bare for at det skulle vere enkelt. regnet med å få strikka mange riller. Det gjekk saktere og saktere og til slutt så låg strikket i fanget hos meg også. Det var bare så gøy. Herlig herlig. Klart vi kan skrive om sport vi også. Spes når det er så spennende. Kjekt med slik spenning. Får vel følge med på fredag også. Men da ryker dem nok ut. Klem og fin dag til deg

    2. gretashobby: Så det er fredag de skal spille altså….ja da vet eg det, tusen takk 🙂 Spørs om eg ikke må se litt da. Men spiller de slik de spilte i går så ryker dem nok ikke ut trur eg, eller håper eg 🙂 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg