Kjøttkvern i stua ?

Trøtt i tryne rett og slett.

Nå har eg i 2 netter prøvd å sove på et annet soverom i huset…..men det fungerer jo ikke.
Får jo ikke sove jo…..skjønner ingenting eg.
Eg pleier jo å sove uansett om eg ligger på en sofa, på gulvet, liggende eller sittende….
og så får eg ikke sove på et annet soverom i mitt eget hjem ????
Skjønner rett og slett ingenting eg.
Så føler meg i halvsvime i dag også etter altfor lite søvn,
trur jammen det blir en middagskvil i dag.

Dagen i går var en koselig dag.
Etter dagens planlagte gjøremål fikk eg besøk av ei med heklenål og hjemmelagde rullekaker og det var jo helt topp.
Det ble heklet, spist og drukket te….i timevis.
Helt rolig og behagelig atmosfære,
bare heklenålen som jobbet.
Lett prat om Sushi, demens , sydentur , trening, negativitet…..snakk om temaendringer.

Under trappa opp til andre etasje har eg pyntet med en gammeldags kjøttkvern.
Noen synes sikkert det ser temmelig dumt ut….men noen bor ikke her….det er eg som bor her
og eg synes det var flott så da blir det sånn.
Andre får mene det de vil.


 Ha en fin dag alle sammen 🙂

10 kommentarer
    1. Hei vennen. Eg bare lurer på kvifor du sover på eit anna soverom enn det vanlige. Men eg har ikkje noe med det. Håper du får sove til natta da.
      Stilig med kjøttkvern til pynt, så det skal du berre ha :). HA ein fin dag

    2. gretashobby: Ja godt spørsmål….koffor sover eg ikke på mitt vanlige soverom ??? Nei rett og slett fordi eg har lurt på å bytte soverom liksom, så har prøveligget litt hehe….men vettu i kveld skal eg legge meg på det gamle og se om det hjelper 😉
      Ha en koselig kveld 🙂

    3. tepausen.blogg.no: Ja eg kan jo lage litt kjøttdeig visst det skulle komme en hjort inn døra 😉
      Håper du har hatt en fin dag og ønsker deg en koselig kveld 🙂

    4. missmommy.blogg.no: Kjekt at du synes det var flott med kjøttkvern 🙂
      No må eg snart innom og lese sjukehusinnlegg fra deg….såg der var lagt ut noe, men ikke lest det enda 🙂

    5. Nei, så herlig, den kjøttkverna. Jeg har en akkurat lik … i STUA, med en blomst oppi. Det er jo HELT NATURLIG. Og de redskapene, til kjøttkverna har jeg hengt opp på knaggene på fathylla som henger over det bordet.
      Og jeg har vært der du er med å miste søvnen. Jeg prøvde alt mulig, for å få sove. Jeg ble mer og mer skjelven og til slutt helt ødelagt av angst og veldig deprimert. Men SÅÅÅ, …gav jeg fullstendig opp å prøve mer, jeg var jo fullstendig ødelagt av søvnløshet, likevel og ingenting hjalp. Vet du hva som skjedde? Jeg sovna, ja, når jeg helt slutta å prøve på å få søvn, ja, da sovna jeg gang på gang, og sakte men sikkert så fikk kroppen det bedre. 🙂 Men det var jeg altså.:)
      Håper du får en flott dag. 🙂

    6. Tone: Jammen vettu…da er det jo heeelt NATURLIG med kjøttkvern da . Skulle jo spurt deg med en gang så hadde eg visst det 😉

      Mista søvnen har eg ikke gjort, eg er bare litt ustabil. Og så prøver eg å bytte soverom i tillegg….og da blir eg enda mer ustabil tydligvis. Og eg har angst fra før, så trenger ikke mer av det, og deprimert vet eg ikke om eg orker no så eg låg meg på gamle soverommet mitt sist natt eg, og sov !!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg