Ny møbel i morgen

Dagen gikk fort, men eg startet ikke så tidlig.
Ryddet litt her og der…
kastet en god del gamle bøker og blader.
Gått gjennom klær og pakket i pose klær eg ikke trenger….
de går i UFF sin kontainer og videre til mennesker som trenger det.

Det ene tar det andre og plutselig ble det mye mer enn støvsuging og gulvvask.

Eg liker at det minker på ting….
ting eg ikke trenger er jo ingen vits å lagre på.
Før samlet eg på alt mulig…. men det er det slutt på.

Datteren min sier at for hver ny ting eg drar inn i hus….. så skal 2 ting ut av hus.
Og det som skal ut av hus blir levert på gjenbruksbutikken om det ser okei ut.

Men i kveld har eg faktisk kjøpt meg en ting også….
som eg skal hente i morgen
…..på gjenbruksbutikken.
Det er det gamle nattbordet på bilde under eg skal hente.

Det blir sikkert stående litt til eg blir helt sikker på hvilken farge eg kommer til å male det i,
men rekner med det blir i bomull.
Men ingen hast, bedre å være sikker.

8 kommentarer
    1. God morgen. Deter veldig lurt å rydde å gi vekk og kaste ting ein ikkje ahr bruk for. Eg sette nett ei sprinkelseng med utstyr hos ei vennine som har bedre lagringsplass. Og som eg tror får mer bruk for den enn vi. Ikkje sikkert vi trenger den flere ganger. Større sjangse for at ho gjør det hvertfall. Siden ho ikkje er blitt mormor enno og har to voksne døtre i faste forhold.
      Blir spennende med det nye møbelet ditt. Kommer vel litt an på bruksområdet kva farge du skal ha det i, vil eg tro. Får vel sjå når du er igang.
      Eg ahr lyst å selge unna ein del før vi flytter. Vi får sjå. Ha ein fin dag og nyt at du var så flink i går. stor klem fra meg. Her p….regener det

    2. gretashobby: Lurt å selge unna litt før flytting. Eg var nødt til det når eg flyttet for 3 år siden, flyttet inn i noe som var halvparten av det eg hadde tidligere og ikke loft. Da skal eg si det det ble solgt masse. Var jo nødt til det.
      Regner ikke her, men har nok regner for det er søkk vætt ute. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg