Torsdagskveld.

Torsdag kveld allerede denne uken og eg har ikke skrevet et ord her i dag,
og det var heller ikke mange ord eg skrev i går.

I går hadde eg en drittdag, det er slike dager en har av og til,
sikkert mesteparten av oss.
Og det er jo greit nok å ha en drittdag av og til.
Mange går kanskje rundt og freser og gjør dagen sur for andre i tillegg….
eg holder meg mest for meg selv.
Bruker for mye energi på slike drittdager og det gjør at i dag har eg følt meg
sliten innvendig for å si det slik.

Merkelig lys når eg gikk ut i dag, det var først helt blå himmel,
så kom skyene mer og mer og trakk mot solen.

Det er masse tanker for tiden, tanker om mye.
Nettopp nå har eg lest 2 blogginnlegg som eg låg ut i forbindelse med avisinnlegget
“Tok farsgarden på odel”. Grunnen til at eg har lest de 2 innleggene på nytt er at eg virkelig
ville se om eg har vært “stygg” i mine blogginnlegg.
For eg pleier nemlig ikke omtale folk stygt føler eg, om eg så må si det selv.
Eg har også hatt blogginnlegget oppe til diskusjon i behandlings sammenheng i dag,
og eg ser og skjønner at eg har ikke omtalt noen verken “stygt” eller ufølsomt.
I tillegg vet eg jo inderlig godt at skriver en åpent, så må en forvente respons,
selvfølgelig både negativ og positiv.
Så det går helt fint.

Heklingen min av sjalet….der gikk eg jammen tom for garn før sjalet ble ferdig.
Kauni garn er ikke akkurat garnet en kjøper på den lokale garnbutikken nei.
Eg må nok sende en bestilling til f.eks To Damer, eg vet de har garnet, eller så må eg ta meg
en Danmarks tur, det mente søsteren min var lurest 🙂

I kveld var det blå himmel igjen…..og solen gikk ned og laget nydelige farger

Og ikke før eg skulle legge ut bilde her nå så ser eg at midt i solen har eg fått….
toppen av et tre !!!
Er det virkelig mulig ???
Ja tydeligvis .

4 kommentarer
    1. Hei og god morgen. I dag er det maskina mmi som er så treig at det virker som den har tenkt å ødlegge hele dagen hehe. Der våkna den igjen.
      Ikkje alle dager er like gode. Det vet eg mye om. Men er så heldig at eg har hatt ein knallgod start på året. Både fysisk og psykisk. Men det henger jo ofte sammen da. Eg har ikkje fulgt deg så lenge, så eg har ikkje fått med emg årsaken til at du går til behandling. ikkje sikkert du har skreve noe om det heller og det er greit. .
      Vakkre bilder du tar fortsatt hvertfall. Det er du ein mester på. Håper dagen din i dag blir veldig god. Klem

    2. tepausen.blogg.no: Tusen takk. Det var så rart når det skyet over, det skjedde så veldig fort, så var det nett som om skyene “lukket” igjen for den blå himmelen.
      Ha en flott fredagskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg