Ups …I did it again…..

Enkelte regler er til for å brytes, slik som
“ikke begynne på noe nytt før en er ferdig med halvferdige arbeid” regelen.

Før sikksakkskjørtet ble ferdig så ble regelen brutt igjen
og det hadde eg virkelig ikke trodd 🙂
Hva skal eg skylde på ?
Tror det må bli ei lett fristende heklenål .

Visst ikke så må eg skylde på søsteren min….
hadde jo vært lett å legge skylden der…… “du frista meg med heklinga di”
Men det går jo ikke,
mine handlinger er eg jo selv ansvarlig for….ikke andre.

Men som eg har skrevet om tidligere, så skulle eg lære søsteren min å hekle for
et par uker siden, det resulterte jo i at eg selv heklet et stort trekant sjal.
Nå hadde søsteren min øvet masse og hadde lyst til å lage noe orntlig, som et slikt sjal
eg hadde laget.
201 luftmasker med heklenål nr 5 så var ho i gang.

Eg kom plutselig til å tenke på noen nøster Kauni som eg kjøpte i Danmark for et par år siden……
det ville jo vært fint til et slikt sjal….
og VIPS så var heklenål og garn funnet….
270 luftmasker med heklenål nr 5….det ble god bredde på det.
Og så var eg i gang med heklenåla igjen.

Ups…. skulle jo strikke ferdig skjørtet i dag……
eeeehh….det får bli i morgen.
Heklenåla lever sitt eget liv.

Ha en flott lørdag alle sammen

14 kommentarer

Siste innlegg