Tusen takk til de som delte

Dagen i går kostet masse energi og krefter så i dag har eg brukt dagen
til å prøve å hente meg inn igjen litt.
Det er kanskje ikke slikt folk tenker over egentlig, men oppi all skriving i går
ligger mye av min historie….
mitt liv.

Det å gå tilbake i tid….mange år tilbake
og frivillig sette seg ned å tenke tilbake….det koster.
For ikke bare tenker en tilbake, men en setter seg inn i det
og opplever og kjenner på både positive og negative følelser
og det tar tid……energi og krefter.

Det fåtallet av lesere på denne bloggen som kjenner meg…
de klarer også forstå at eg vet hva eg snakker om.

Til alle de andre som ikke vet og som kanskje fikk en følelse av bråhet
og stort engasjement i gårsdagens 2 innlegg…
til de kan eg si det slik at når en sak har to sider så har eg levd den ene siden.
Det burde gi forståelse om at mine ord og innlegg ikke bare er
ord tatt ut av luften …
ikke bare noe eg synes…
ikke bare uttalelser for å uttale meg….
men en virkelighet eg har levd.

Eg har ikke på noen måte problemer å forstå lover,
men eg har problemer med løgn og stakkarslighet….
uansett fra hvilken side det skulle komme fra.

Det er en spesiell følelse det å være tilskuer til ting som skjer nå for tiden,
og det gjør noe med mange mennesker.
En del av de menneskene er mennesker eg er inderlig glad i.
Og eg står for det eg sier og skriver.
Til de som delte mine innlegg i går vil eg si tusen takk.

7 kommentarer
    1. Du er ei tøff dame hvis ord har tyngde, som du sier å gå bakover i tid er kostbart så å hvile seg litt er bra. Ha en fin dag.

    2. God morgen. Ikkje vanskelig å skjønne at du har levd midt opp i det du skrev om. Det er veldig lurt å skrive om ting. Eg skrev og skrev for ein del år siden og fikk tak i kva som var gale i min barndom. Kva som var fortrengt.
      Skjønner at du tok deg ut og at det kan vere tungt og vanskelig å sjå og høre når noen lyger til og med dommerne rett opp i ansiktet. Men sånn er verden dessverre. MAn kan ikkje miste ansikt og innrømme at ting er annleis.
      Håper du får ein flott dag i dag da

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg