Sen frokost

Da ble det sen frokost på meg denne dagen.
Men slik måtte det jo gå….en kan jo ikke være like sprek hver morning når en sitter oppe halve natta.
Dessuten er det ikke viktig,
for i dag har eg ingen ting eg er nødt til så da bestemmer eg selv.

Skal ha meg en tur i drivhuset for å se om eg det holder rett temp. der ute.
Føles jo litt som bortkastede penger å ha varmeovn på det ute, men der er mange planter
og eg må jo holde liv i dei. Er nok ikke lenge det skal være kaldt uansett så det går nok bra.

Så skulle eg ha ryddet litt, men det spring jo ikke fra meg så det kan eg ta litt etter litt.
Solen skinner fra skyfri himmel så en tur ut hadde jo vært en god ide, kanskje
det skal settes fremst på lista?

Ellers skal eg finne meg et nytt arbeid som eg skal gjøre ferdig, bare å lete det frem og
bestemme seg for kva en skal ta først.

Ha en riktig fin dag

2 kommentarer
    1. Når du sitter opp halve natta så blir det vel sein frokost ja. Eg er alltid tidlig i seng på denne tida av året, slik er det. Da bblir det tidlig opp også. Men litt bedre i dag. 0715 er ikkje dårlig.
      Du styrer jo dagen sjølv har eg skjønt så da kan du jo bare gjøre som du vil. Ha ein flott dag videre og kos deg med ditt nye gamel håndarbeide. Klem

    2. Vi har varme på i vinterstuen hele tiden på grunn av plantene og jeg freser opp varmen når jeg sitter der. Jeg gjør det for å ta vare på plantene. Ønsker deg en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg