Kattejul er kanskje oppskrytt.

God morgen alle sammen selv om det er langt på dag.
Eg satt nemlig oppe halve natten for å vite at min yngste sønn kom seg trygt nordover igjen
etter å ha kjørt Florø- Bergen og så retur.
Sovnet litt etter han hadde passert Førde på vei opp igjen….da klarte ikke øynene være oppe lenger.

Vi kjørte på 90 % bare veier på turen i går …..det hadde vi slett ikke kunnet gjort i dag.
Skal gjøre meg klar til en fototur ut straks så der kommer foto innlegg senere og da vil dere skjønne hva eg mener.

Det er veldig veldig stille rundt meg i dag….og det merkes når en har vært flere dager sammen med mange mennesker, og så blir det dønn stille.
Da er det ingen en kan si god morgen til…..
ingen en kan dele frokost med…
og ingen en kan spørre hva en skal gjøre denne dagen.

Men “noen ” er tydelig glad for at en er hjemme….
….kattene.
De har feiret kattejul innendørs…. uten mennesker denne julen.
og eg tror det har vært litt merkelig for de.

En skulle jo kanskje tro de hadde levd kattens glade dager aleine heime….
men kanskje det ikke er slik.
For når eg slapp de ut i går kveld….stod de på døra og skreik og ville inn.
I alle fall er de glade for å ikke bare være sammen katter…..men at “mor” er hjemme
og kan kose og snakke med de.


Ha en fin ettermiddag alle sammen….
kommer fotoinnlegg senere i dag.

6 kommentarer

Siste innlegg