Juledekorasjon 2015

På dagens juleverksted på Toppe gartneri laget eg
en juledekorasjon.

Som i fjor så var det greit laget til….
det stod skåler i forskjellige størrelser og dermed også forskjellige priser
og så var det bare å velge og vrake.

En kunne fylle den med planter og pynt,
alt en ønsker
og en betaler prisen som stod på skålen.
Bortsett fra om en ville ha noen spesielle og dyre planter,
da ble det noe dyrere.

Bord med masse forskjellig pynt .

Eg valgte meg en skål som stod 250 kr på.
Og så var det å begynne å lete etter planter en skulle fylle skålen med.
Her er skålen og plante nr 1 funnet.

Eg bestemte med for å ha 3 planter i skålen
og resten pynt.
Her er de 3 plantene plassert,
fylt opp med jord og så mose på toppen.

Ser jo ganske stusselig ut….
men pynten skal jo også på.


Ferdig resultat i gartneriet.
Lyset i gartneriet gjør bildene veldig gule så eg måtte
hjem å ta nytt bilde

Ferdig resultat.


9 kommentarer

Siste innlegg