Tidlig morgen = lite søvn

God morgen morgenfugler…….
og også god morgen til dere som sover enda.
Lang natt med lite søvn så eg kan like godt starte dagen.
På med kosepysj og en kopp varm te….
det blir en rolig start på lørdagen.
Ene katten er på plass ved siden av, klar for litt oppmerksomhet
og morgenkos

Det spesielle juletre mitt skaper et fin lys i stua
og en koselig stemning.
Kommer bilde av treet i et senere innlegg.

Trur eg skal pakke inn julegaver etterpå
slik at eg får full kontroll over den biten.
Eg har en bok der eg skriver ned hva eg gir hvem,
da vet eg også hva eg gav i fjor osv.
Sånn må eg gjøre det når det er mange gaver og holde styr på.

Ha en riktig fin lørdag der ute 🙂

2 kommentarer
    1. Kjenner godt til det med dårlige netter, men sånn er livet. gleder meg til å sjå juletreet ditt. Kos deg med pusene dine og julegave innpakking. Ellers ein fin dag til deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg