Nattåpent

Fredagskveld og helg….
og siste helgen før jul dette året.
Så fort tiden går,
eg glemte å henge med.
Dagene bare forsvant.

Eg har holdt på med andre ting
i desember,
ting som ikke har noe med jul å gjøre.
Men ting som kanskje er mye viktigere enn
et jag etter masse materielle ting til jul.

Senteret like ved har nattåpent i kveld….
med masse underholdning og gode tilbud,
skal eg dit ?
Nei.
Overhode ikke.
Eg hentet en pakke på posten….
det var mer enn nok for meg.

Har tent noen lys,
kattene ligger og koser seg.
Eg har funnet et glas vin
og setter meg ned og tar livet helt med ro.
Visst det er noe eg mangler…
så kan det i alle fall ikke kjøpes på nattåpent senter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg