Litt kreativitet

I dag har eg vært litt i det kreative hjørnet.
Hadde meg en tur på Europris, Nille og Byggeriet
og dermed hadde eg det eg trengte for å lage meg en krans av kuler.
Kulene var en blanding av store og små
og siden det var dårlig utvalg i farger ble valget
store kobberkuler og
små sølvkuler.

Strengen eg brukte var veldig lett å forme.

Laget meg til med litt mye streng….
bedre med for mye enn for lite 🙂

Så var det å tre på kuler….

Viktig at kulene ligger tett får å få en stabil
og fin krans.

Når strengen var full knyttet eg den sammen
og hang den opp så eg fikk sett hvor det såg litt tomt ut.
Der eg følte det manglet kuler brukte eg limpistol og limte på små kuler.
Ferdig resultat :

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg