Samler krefter…

I dag har det vært pysj dag her i huset.
Eg bestemte meg for at det ble ikke noe annet i dag. Etter en natt med lite søvn stod eg opp kl 5 i dag tidlig, men har sov litt på formiddag.
Eg trengte en slik dag kjente eg, bare slappe av, surre litt rundt i huset, vaske en maskin med klær, strikke litt og bare la livet gå på lavgir.
Det er absolutt lov med slike dager også.
En trenger å hente seg inn litt når en har gått på akkord med seg selv og kroppen.


Tidlig morgen

Eg skulle ha vært i drivhuset og fikset litt ting, men det kan eg gjøre i morgen.
Skulle vært ute og gått tur men det ble ikke i dag nei.
Sikkert mye mer eg “skulle ha gjort”  men det kan vente.

Dagen her blitt til kveld  og ute regner det, inne er det varmt og lunt.
Ny strikkekorg kjøpt i Danmark….garnet også…så blir det en helt stille kveld

Ha en koselig kveld alle sammen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg