Så rant det over…..

Så rant det over her i kveld.
Følelsene eg har hatt siden eg kom hjem de er vanskelige å forklare.
Det finnes 2 steder eg sterkt lengter tilbake til når eg kommer hjem fra turer der….
den ene er Nord Norge hvor eg har mye av mine røtter og følelser…..
det andre er Danmark der eg har masse følelser også.

Nord Norge er hvor min tilhørighet er…
Det finnes ingen tvil om at min tolmodighet, min evne til å se mennesker istedenfor ting er knyttet til Nord Norge. Uansett hvor eg snur meg rundt her på Vestlandet, så finner eg ikke det samme. Eg har prøvd å gått ut fra foreldre, til søsken, søskenbarn osv…..men nei….

Danmark…..det er også mitt land…
Det er så godt å være der, spesielt vestkysten er for meg fantastisk, og det er vondt å dra derfra.
Der ligger også følelser knyttet til Danmark gjennom mennesker der….og de følelsene er så gode.

Så har denne kroppen med sin tolmodighet og følelser vært på tur, til Danmark og følelser for det landet som en gjerne skulle bodd i kjennes…… men har ikke hatt tid og mulighet til å fordøye og kjenne på noe…..bare stått på videre…..

Så surrer kroppen runden sin og så renner det over….
fordi en ikke har klart å samle seg.
fordi at en er sliten av å passe på….en vil selv bli passet på.
Tom for krefter…
tom for energi…
men allikevel klarer man å balansere energi knappen
til en bare ligger der.
På lading…..til en ny dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg