Heime igjen

Ja så er eg tilbake heime.
Det ble ingen oppsummering av søndagen…og heller ingen skriving om mandagen,
rett og slett fordi eg orket ikke.
Eg hadde ikke så mye energi igjen og den eg hadde brukte eg til å svare min mor på spørsmål.

Dagen i går ble en veldig lang dag, og burde jo vært delt opp i 2 dager, men det kunne vi ikke , så det måtte bli som det ble.

Så har eg opplevd Danmark i uvær, det har eg aldri gjort tidligere.
Det blåste tusser og troll  og regnet i vinkel, nesten så eg ikke kunne tru det. Men så har eg jo aldri vært i Danmark i desember før.
Og så merkelig….for vi våknet opp til et blikkstikke Danmark i går…
og en blå himmel….solen som steg opp og viste oss et Danmark der vi kan si :
Det er deilig å være norsk …..i Danmark 🙂

Som om landet virkelig tok på seg finklærne og ønsket oss en fin tur heim.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg